OSLAVA ČARODĚJNIC
Dne 29.4.2025 odpoledne se konala na hřišti ZŠ akce: SLET ČARODĚJNIC.
Celá akce byla vnímána velice pozitivně jak samotnými dětmi, žáky i rodiči. Všichni si užívali
veselé atmosféry, rozmanitého programu i výborného občerstvení s opékáním špekáčků.
Po celý týden se neslo vzdělávání jak v MŠ, tak i v ZŠ v čarodějnickém duchu.
Nejmenší děti se zapojily do pohádkového příběhu „Jak měl obr veliké trápení“. Aby se děti
pro pomoc k čarodějnici dostaly, bylo potřeba přeskoků, poskoků, obřích kroků, zapamatovat
si, co potřebuje čarodějnice ke své práci, přeříkat zaklínadlo, vycpat a ozdobit čarodějnickou
rukavici, upéci čarodějnickou laskominu a uvařit kouzelný lektvar. Ten musely vypít na prvním
schodu při vstupu do patra MŠ. Aby obstály u čarodějnice, musely předvést tanec s koštětem,
navléknout obřího hada z ruliček od toaletního papíru a vymyslet jméno čarodějnici, aby byla
na výsost spokojená. U všech činností opakovaly matematické představy, všechny smysly,
komunikativní dovednosti, tvořivost, fantazii a další.
Na základní škole se žáci vzdělávali jak frontálně, tak i individuálně. Seznamovali
se s tradicemi a zvyky. Účastnili se „Magické noci čarodějnic“ a pracovali s obrázky. Stali
se součástí prožitkové dramatiky, vyplňovali pracovní listy, experimentovali s barvami,
poznávali různé druhy bylin, a prezentovali vlastní výtvarné práce. Všichni se s radostí
zapojovali do didaktických, pohybových, smyslových i řečových her.
Dokážeme čarovat? Možná ano, možná ne. Můžeme se však zdokonalovat, a tak nám
někdy může připadat, že opravdu čarujeme nebo se spíše zdokonalujeme ve svých
schopnostech a dovednostech.
Dne 29.4.2025 odpoledne se konala na hřišti ZŠ akce: SLET ČARODĚJNIC.
Celá akce byla vnímána velice pozitivně jak samotnými dětmi, žáky i rodiči. Všichni si užívali
veselé atmosféry, rozmanitého programu i výborného občerstvení s opékáním špekáčků.
Po celý týden se neslo vzdělávání jak v MŠ, tak i v ZŠ v čarodějnickém duchu.
Nejmenší děti se zapojily do pohádkového příběhu „Jak měl obr veliké trápení“. Aby se děti
pro pomoc k čarodějnici dostaly, bylo potřeba přeskoků, poskoků, obřích kroků, zapamatovat
si, co potřebuje čarodějnice ke své práci, přeříkat zaklínadlo, vycpat a ozdobit čarodějnickou
rukavici, upéci čarodějnickou laskominu a uvařit kouzelný lektvar. Ten musely vypít na prvním
schodu při vstupu do patra MŠ. Aby obstály u čarodějnice, musely předvést tanec s koštětem,
navléknout obřího hada z ruliček od toaletního papíru a vymyslet jméno čarodějnici, aby byla
na výsost spokojená. U všech činností opakovaly matematické představy, všechny smysly,
komunikativní dovednosti, tvořivost, fantazii a další.
Na základní škole se žáci vzdělávali jak frontálně, tak i individuálně. Seznamovali
se s tradicemi a zvyky. Účastnili se „Magické noci čarodějnic“ a pracovali s obrázky. Stali
se součástí prožitkové dramatiky, vyplňovali pracovní listy, experimentovali s barvami,
poznávali různé druhy bylin, a prezentovali vlastní výtvarné práce. Všichni se s radostí
zapojovali do didaktických, pohybových, smyslových i řečových her.
Dokážeme čarovat? Možná ano, možná ne. Můžeme se však zdokonalovat, a tak nám
někdy může připadat, že opravdu čarujeme nebo se spíše zdokonalujeme ve svých
schopnostech a dovednostech.